22.9.2008

Kogu nädal olen kypsetanud ,tytre leeripidu tulemas



Enne ahju panemist ,paberi vorm +taigen + vorm = saame kauni vormiga korvikese.
All olev pilt ,peale ahjus käimist .
Vahepeal tuli vahustatud vahukoor ,sekka kohupiima ja maasika tuhksuhkurt
Vormi pöhjale maasika toormoosi
Toormoosi peale kohupiima -koore segu kus zelatiini 3 tl .et koos pysiks :)Anna tarretuda öö kylmkappis ja kaunista maasikatega


Oh ,ma ei mäletagi millal viimati tuli nii palju kypsetatud ,kahjuks pooled kypsetistest läksid ahju taha.Olen vist nii stressis et isegi tavaline rullbiskviit ei önnestu. Kylalisi tuleb kaugelt ja ligitalt ning suuremalt osal mmingi allergia.Toidus ei saa olla piima, tavalist nisujahu ja liha (viimane kyll pole allergia )


Panen möningad pildi siia kuidas maasika koogikesed tuli tehtud ja hiljem ka retsept.


Kook oli minu meelest parim mida yle pikka aja olen söönud ja kylalised mugisid syya ja kiitsid takka :)

1 kommentti:

Gegegerda kirjoitti...

See vorm-taigen-vorm on küll väga hea mõte, mille peaks ise ka ära proovima :)